woensdag 22 november 2006

Work in Progress: Onder de Toren...

Zoals zal blijken nemen we onze fotografiecursus au sérieux... De opdracht luidde: Maak van eenzelfde onderwerp eens een reeks opnames op verschillende tijdstippen van de dag en bij verschillende lichtomstandigheden. Kies je onderwerp zo dat je enkele vlakken hebt in verschillende richtingen die op verschillende tijdstippen van de dag belicht worden. Ik weet dat dit niet meteen een reeks is, maar het is een begin en ik heb nog drie en een halve dag. Ik moet er me voorlopig nog niet al te veel van aantrekken zeker dat die torens achterover lijken te vallen?
En geloof het of niet maar aan mijn Wordpress verhaal is een happy end gekomen. Ik had namelijk ontdekt dat je gewoon een andere gebruiker kon vragen alles voor jou online te zetten en toen ik dus vanavond thuis kwam stond alles netjes geïnstalleerd op mijn nieuwe site. Ik zal vanaf vandaag dubbel posten maar ik verklap het webadres voorlopig nog niet. Eerst moet er nog wat met layout en thema's geoefend worden. Er is documentatie onderweg via Amazon (werkt prima, meestal is de leveringstijd nauwelijks 3 à 4 dagen). Watch this space :)





Geen opmerkingen: