maandag 27 november 2006

Penis Dimension

Gisteren ontdekte ik deze site van Concert Vault: voor al wie gek is of was van bands als The Who, Led Zeppelin, Frank Zappa en the Mothers of Invention, Crosby, Stills, Nash & Young en nog tientallen anderen is dit een must. Gewoon even gratis registreren, een concert kiezen, (een j rollen?) en genieten. Ik luister op dit moment naar een concert van Zappa wiens muziek mij voor een deel nog steeds erg bevalt. Eén van mijn favorieten is het hilarische “The Mothers Life at the Fillmore East” waarin ze samen met Mark Volman en Howard Kaylan van de ter ziele gegane “Turtles” hun versie brengen van “So happy together”. Aangezien ze toen nog contractuele verplichtingen hadden traden ze op onder de naam van “the Phlorescent Leech & Eddie” Je zal het me niet kwalijk nemen als ik nu verder luister naar “Penis Dimension”, bijna 40 jaar geleden geschreven. Eat your heart out Goedele Liekens.

Geen opmerkingen: