donderdag 23 november 2006

Hulp is onderweg



Bellen naar een telefonische helpdesk geeft me zo ongeveer hetzelfde gevoel als ik vroeger had wanneer ik een postkantoor bezocht: ergernis! Toen gisteren mijn internetverbinding plots wegviel en alle huis- tuin- en keukenmiddeltjes waren opgebruikt kon er alleen nog hulp komen van buitenaf. Gebeld naar telenet dus en daar laat men je eerst kiezen uit drie multiple choice vragen om je vervolgens doodleuk te zeggen dat "Vanwege het succes van onze producten zijn de wachtdiensten langer dan verwacht." Dus maw. wij treffen schuld dat men ons niet kan helpen omdat we ons op hun producten abonneren. Toen ik dan uiteindelijk 3 uur later toch iemand aan de lijn kreeg verwees die me na een simpele test van de lijn door naar een andere dienst.
Gekkenwerk!

Onder het schrijven van deze mail viel mijn internetverbinding weg. En aangezien ik telefoneer met telenet is ook die buiten dienst. Wat zei ik? Gekkenwerk!

Geen opmerkingen: